ورود شاین مکس به سیستم تامین یکپارچه خودرو

عنوان 20- با توجه به تجربه موفق محصولات برند دانگ فنگ در بازار ایران و استقبال مشتریان از محصولات این برند، واردات محصولات شاین مکس در دو نوع بنزینی و هیبریدی در دستور کار قرار گرفته و با واردات سری اول. ، طرح فروش و عرضه از طریق سامانه یکپارچه سازی به زودی اعلام خواهد شد. اطمینان از ارائه خدمات پس از فروش مناسب یکی از مزیت های رقابتی مهم محصولات دانگ فنگ در بازار ایران است و گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به سابقه ارائه این برند در این بخش از آمادگی خوبی برخوردار است. باید گفت دانگ فنگ Aulus Shine Max یک سدان بزرگ و خانوادگی در رده بزرگترین سدان های صفر کیلومتر بازار ایران است. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 4797، 1870 و 1475 میلی متر و فاصله دو محور آن نیز 2770 میلی متر است. فاصله بین دو محور این خودرو، کابینی جادار را برای سرنشینان هر دو ردیف به وجود آورده است. وزن خالص این خودرو 1486 کیلوگرم بنزین است که برای خودرویی با این سایز مناسب است.

نوع بنزینی شاین مکس به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است که قادر به تولید 190 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است. این موتور از سیستم تزریق مستقیم GDI بهره می برد که در مقایسه با موتورهای بنزینی با سیستم تزریق چند پورت MPI کارایی بیشتری داشته است. خروجی این موتور از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با دو کلاچ TART به چرخ های جلو منتقل می شود. این خودرو دارای سه حالت رانندگی است: اسپرت، معمولی و اکو.

دانگ فنگ شاین مکس در مدل بنزینی در شرایط بهینه در هر 100 کیلومتر حدود 6.8 لیتر بنزین مصرف می کند. سیستم تعلیق جلو مک فرسون و سیستم تعلیق مستقل عقب، پایداری این سدان اسپرت در پیچ ها را بهبود می بخشد و همچنین آن را نرم تر و راحت تر از سدان های دارای سیستم تعلیق تک تکه عقب می کند.

نسخه هیبریدی دانگ فنگ شاین مکس دارای یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو و یک موتور الکتریکی با موتور سنکرون دائمی است. در مجموع این سیستم هیبریدی توانایی تولید 176 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور را دارد. البته با توجه به نصب موتور برق، باتری و ابزار آن، وزن این نسخه نسبت به مدل بنزینی 74 کیلوگرم افزایش یافت. نیروی موتور از طریق یک گیربکس اتوماتیک چند حالته به چرخ های جلو منتقل می شود. این نسخه در هر 100 کیلومتر حدود 5 لیتر بنزین مصرف می کند که برای خودروهای سدان با این سایز رقم بسیار خوبی است. این خودرو دارای چراغ های ال ای دی جلو و عقب، چراغ های روز، سنسور نور، تنظیم ارتفاع چراغ جلو، شیفتر الکترونیکی هوشمند، فرمان با کلیدهای کنترلی، نور داخلی، صندلی راننده قابل تنظیم، روشنایی..محیط سرنشینان جلو و عقب، پانوراما بزرگ سانروف شیشه ای، سنسور باران با بسته شدن اتوماتیک سانروف، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، سوئیچ هوشمند با قفل و باز کردن خودکار درب ها هنگام نزدیک شدن به خودرو و دور شدن از خودرو، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، فرمان قابل تنظیم چهار جهته ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان ردیف عقب، قسمت کنسول وسط با کولر و بخاری، آینه های جانبی برقی با تاشو اتوماتیک، شیشه های برقی، صندلی راننده با تنظیم برقی شش جهته و تنظیم پارو با حافظه، ماساژ صندلی راننده، راننده تهویه صندلی، گرمکن صندلی راننده، صندلی با قابلیت تنظیم برقی چهار جهته، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز کمکی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، دوربین عقب با کیفیت بالا، شش کیسه هوا، سنسور دنده عقب، دید 360 درجه دوربین، سیستم مانیتورینگ فشار باد لاستیک، کروز کنترل با قابلیت توقف و راه اندازی مجدد حرکت و قابلیت استفاده از آن در تمامی سرعت ها، هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری هوشمند با قابلیت تشخیص عابران پیاده و وسایل نقلیه، هشدار در Lane Departure Warning، دستیار حفظ بین خطوط، کمک مرکز بین خطوط، علائم راهنمایی رانندگی، هشدار درب بازکن، هشدار برخورد از عقب، کمک راننده ترافیک، گیت برق، رادار خواندن، شارژر بی سیم تلفن همراه به لطف استفاده از کروز کنترل تطبیقی ​​و سیستم های کمک راننده، این خودرو دارای توانایی رانندگی در نیم سال خودران در شرایط کنترل شده سطح 2 است با فعال کردن سیستم کروز تطبیقی ​​ACC، می توانید پدال گاز و ترمز را رها کنید و فقط خودرو را کنترل کنید./Ecopress

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما