تصاویر Galaxy S23 را ارزان تر بخرید!


آفتاب نیوز :

اگر به فکر ارتقای گوشی خود بوده اید، اکنون بهترین زمان است. سامسونگ جدیدترین نسخه اضافه شده به سری S23 خود را با نام Galaxy S23 FE معرفی کرده است، دستگاهی میان رده که ارزان تر از گلکسی پرچمدار طراحی شده است. Noteing Phone 2 اوایل سال جاری عرضه شد و با طراحی جذاب خود از سایر گوشی های هوشمند متمایز بود.

اگر بخواهیم تصمیم بگیریم کدام دستگاه برای کاربران بهتر است، باید تمام تفاوت های کلیدی این دو گوشی را ببینیم، اما باید توجه داشت که هنوز نتوانسته ایم گلکسی اس 23 FE را به طور کامل بررسی کنیم، اما می توانیم یک به مشخصات نگاه کنید اطلاعات زیادی باید منتشر شود.

یکی از جالب ترین جنبه های Note 2 طراحی آن و به ویژه نورپردازی LED است. رابط Glyph با قابلیت اختصاص توالی نور و صدا به انواع تماس ها و اعلان ها در پشت گوشی قرار گرفته است تا بدون نگاه کردن به صفحه، متوجه شوید چه کسی با شما تماس می گیرد. Galaxy S23 FE هیچ ویژگی مانند رابط Glyph ندارد، در عوض از پنل پشتی سنتی استفاده می کند. این به Galaxy S23 FE عملکرد کمتری نسبت به Note 2 می دهد، اما ممکن است برای کسانی که به دنبال زیبایی سنتی تری هستند مناسب باشد.

نوت فون 2 با چیپست نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس عرضه می شود. این جدیدترین چیپست کوالکام نیست، نسل دوم اسنپدراگون 8 وجود دارد، اما با حداکثر سرعت کلاک 3.2 گیگاهرتز و همچنین CPU و GPU بهبود یافته نسبت به نسل قبلی خود عرضه می شود. گفته می شود این تراشه به دلیل ترکیب قدرت و کارایی بسیار توانا بوده و برای کارهای روزمره بسیار قابل استفاده است.

سامسونگ رویکرد پیچیده تری را در پیش گرفته است، زیرا پردازنده داخل Galaxy S23 FE به منطقه ای که آن را از آن خریداری می کنید، بستگی دارد. در آمریکای شمالی با اسنپدراگون 8 نسل 1 و در اروپا با اگزینوس 2200 عرضه می شود. هر دوی این تراشه‌ها از آخرین نسل هستند، بنابراین قوی‌ترین تراشه‌های موجود در بازار نیستند و می‌توانند بیشتر برای برخی بازی‌های سبک استفاده شوند.

راه اندازی دوربین سه گانه Galaxy S23 FE برای یک گوشی میان رده، Galaxy S23 FE دارای مجموعه ای چشمگیر از دوربین ها است. این دوربین دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر می باشد. عکس‌هایی که با فرمت RAW با لنز 50 مگاپیکسلی گرفته می‌شوند باید پر از جزئیات باشند و زوم اپتیکال 3 برابر باید عکاسی با زوم را آسان کند.

نوکیا 2 دوربین شگفت انگیزی نیز دارد. سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 با لنز 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 فوق عریض جفت شده است. در محیط‌هایی با نور خوب، متوجه شدیم که Note 2 می‌تواند عکس‌های واضح و واضح بگیرد. گرفتن عکس در شرایط کم نور نیاز به تلاش بیشتری داشت، اما وقتی یک منبع نور در نزدیکی وجود داشت، همچنان می‌توان وضوح بیشتری در عکس‌ها داشت.

هر دو با نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​عرضه می‌شوند. Notting Phone 2 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO AMOLED با پشتیبانی از HDR10+ و نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​1 هرتز تا 120 هرتز است. این ویژگی به آن اجازه می‌دهد تا در طول انجام کارهای فشرده، در مصرف باتری صرفه‌جویی کند و در عین حال تا 120 هرتز پرش کند. گفته می شود استفاده از آن بسیار راحت است و حداکثر روشنایی 1600 نیت به این معنی است که هنگام پخش محتوای رسانه ای تجربه ای عالی ارائه می دهد.

سامسونگ همچنین استفاده از نرخ‌های تازه‌سازی تطبیقی ​​را انتخاب کرده است، اما محدوده مشابهی با Note Phone 2 ندارد. در سامسونگ، این می تواند از 60 هرتز به 120 هرتز برسد، که نشان می دهد در صرفه جویی در باتری به خوبی رقیب خود Notting Phone نیست. جدا از نرخ تازه‌سازی، صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Full HD+ با فناوری Dynamic AMOLED 2X دارد که میزان نور آبی مضر را کاهش می‌دهد و از HDR10+ برای «رنگ‌ها و کنتراست سینمایی» پشتیبانی می‌کند.

بررسی قابل اعتماد: منبع

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما