مشاوره خرید بک لینک با آنالیز بک لینک های رقبا

هیچ شخصی از میزان اثر گذاری آن بر رتبه بندی سایت خبر ندارد اما نکته ای که به صورت واضح و حتمی وجود دارد این است که بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار است. موارد فوق، بهترین راهکارها برای بهبود رتبه سایت و جذب ترافیک ارگانیک، سرمایه‌گذاری در ایجاد محتوای با کیفیت، بهینه‌سازی سایت و جذب بک‌لینک‌های ارزشمند و طبیعی است. مشورت با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ یا متخصص سئو، می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

اگر بک لینکی که سفارش می دهید بعد مدتی حذف شود، ضربه بسیار بزرگی به صفحه شما وارد می گردد. پس حتما با تحقیق قبلی اقدام به خرید کنید تا چنین مشکلاتی گریبان سایت شما نشود. آیا میدانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو و رنکینگ گوگل است؟ افزایش سرعت بارگذاری سایت باعث میشود گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل شود. در این سرویس ما با کاهش حجم صفحات و فشرده سازی ویژه سایتهای وردپرسی میزان لود تایم سایت شما را بصورت چشمگیری کاهش میدهیم. برای آموزش بک لینک سازی و مشاوره های لازم در این زمینه کافیست با ما در ارتباط باشید.

بلکه این یک روش خیلی واضح برای گوگل، برای پی بردن به انجام تکنیک کلاه سیاه سئو است و احتمال جریمه سایت توسط گوگل را افزایش میدهد. برای کسانی که به دنبال خرید بک لینک ارزان هستند ، این سایت جزء سایت های مناسب محسوب میشود. لینک های لایه اول در لابه‌لای محتواهای اختصاصی‌ای هستند که توسط متخصص تولید محتوا ایجاد می‌شوند. این لینک ها از نوع Web 2.0 هستند و وبلاگ‌های ایجاد شده صرفا مخصوص لینک سازی برای وبسایت شما خواهند بود و اطلاعات ورود به پنل مدیریتی آن‌ها در گزارش ارسال می‌گردد.

  • همچنین در دوره سئو خارجی ، به دانشجویان دوره لیستی از 100 سایت ایرانی و خارجی برای لینک بیلدینگ ارائه میدهیم.
  • راستش از قبل هیچ آشنایی با سایت linkfars نداشتم و آن را از بعد از چند دقیقه جستجو در گوگل پیدا کردم.
  • نکته اینجاست که اگر این استراتژی را نداشته باشید، به احتمال بسیار زیاد یا نتیجه مناسبی از بک لینک ها نمیگیرید، یا حتی ممکن است گوگل متوجه رفتار مشکوک تان شده و سایت تان را جریمه کند.
  • برای محاسبه رأسیت هر صفحه، الگوریتم PageRank از مفهوم ماتریس مرتبه ناپذیر استفاده می‌کند.

هر چه کیفیت بک لینک های خریداری شده شما بیشتر باشد، احتمال بهبود رتبه و جذب ترافیک آلی بالاتر می‌رود. بک لینک (backlink) معمولاً inbound link یا incoming link (لینک ورودی به سایت) نامیده می‌شود. بک لینک، به معنای اصطلاحی، یک لینک خارجی از یک وبسایت دیگر به وبسایت شما است. این لینک‌ها به گوگل نشان می‌دهند که وبسایت شما چقدر ارزشمند است و در فضای وب چه اعتباری دارد. از این رو، موتور جستجوی گوگل در تعیین جایگاه سایت شما در نتایج جستجوی خود به بررسی بک لینک‌های شما می‌پردازد. نتایج جستجوی ارگانیک نتایجی هستند، که دارای کلمات کلیدی مرتبط با اصطلاح اصلی جستجو هستند.

بک لینک انبوه هرمی

برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید . لینک ریسرچ به معنای جمع آوری اطلاعات درباره بک لینک های رقبا و بک لینک های سایت خودمان است. ما باید بدانیم که چه سایت هایی به سایت ما لینک داده اند و چه سایت هایی به رقبای ما لینک داده اند. از آنجایی که PBN ها کاملاً محرمانه هستند و در تلاش برای ایجاد لینک های بهینه برای دستیابی به محتوای بیشتر و سایر منابع در وب هستند، ممکن است با دستورالعمل ها و قوانین موتور جستجو مغایرت داشته باشد. دیگر لازم نیست نگران سایت خود یا هزینه های زیاد تمدید بک لینک های اعتباری باشید که فقط آسیب رسان هستند. بیشتر بک لینک های موجود خارجی و دائمی هستند پس با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

همچنین می‌ توانید از ثبت سفارش تولید محتوا در این مجموعه نیز استفاده کرده و انواع تولید محتوای گرافیکی و متنی را از این مجموعه دریافت کنید. به این صورت می‌ توانید مطالب بسیار با کیفیتی در داخل سایت خود گذاشته و مخاطبان زیادی را به سایت خود هدایت کنید. شما با استفاده از سرچ کنسول گوگل می‌ توانید به بررسی بک لینک ها بپردازید. این ابزار در دنیای دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملاً رایگان مورد استفاده قرار می‌ گیرد و جزو بهترین ابزار ها برای بررسی کیفیت بک لینک ها می‌ باشد. در نظر داشته باشید اگر خود در این زمینه هیچگونه سررشته و تجربه ای ندارید و نمی‌ دانید به چه صورت از سرچ کنسول گوگل استفاده کنید، می‌ توانید از کارشناسان با تجربه کمک بگیرید. این افراد با داشتن تجربه بسیار عالی و زیاد در این زمینه می‌ توانند شما را یاری کرده و از ابزار های گوناگون در دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده و سایت‌ های معتبر را به شما معرفی کنند.

با ابزارهای مناسب، می‌توانید بک لینک‌های سایت خود یا رقبایتان را بررسی و آنالیز کنید، از کیفیت بک لینک‌های خود مطمئن شوید و بک لینک‌های بی‌کیفیت را که ممکن است به سایت شما آسیب بزنند، حذف کنید. این ابزار، دارای یک پایگاه داده عظیم از اطلاعات است که روزانه به‌روز می‌شود. این به‌روزرسانی مداوم، برای شما این امکان را فراهم می‌کند که اطلاعات بک لینک‌های سایت خود را به طور دقیق بررسی کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا راهی برای شکست دادن رقبای خود در نتایج جستجو پیدا کنید. با آموزش سمراش می‌توانید چندین وب‌سایت رقیب را به‌طور هم‌زمان بررسی کنید و ببینید کدام سایت‌ها به آن‌ها لینک می‌دهند. در بوروکراسی سفارش پلتفرم های انتشار رپورتاژ، تخفیف گرفتن و انتشار با قیمت مناسب و هزینه بک لینک کار هر کسی نیست.

برای این‌که به صفحه اول گوگل برسید، علاوه بر لینک‌سازی انجام شده، به سئو داخلی و سئو محتوا نیز احتیاج دارید. بک لینک ها به ربات‌های موتورهای جست‌وجو کمک می‌کنند تا لینک هایی که به وبسایت شما داده شده است را پیدا کرده و سایت شما را بهینه‌تر crawl کنند (بخزند). خرید بک لینک فالو، به‌خصوص برای وبسایت های تازه راه‌اندازی شده اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا بک لینک ها به سریع‌تر پیدا شدن و ایندکس شدن وبسایت کمک می‌کنند. بک لینک ها کمک می‌کنند تا در موتورهای جست‌وجو رتبه بهتری داشته باشید.

چیزی که اخیرا حذف شد، تولبار پیج رنک گوگل بود که هیچ گونه اهمیتی هم نداشت. به زبان ساده گوگل هنوز از پیج رنک استفاده می کند اما دیگر مثل گذاشته عدد آن را برای هر سایت آن را به صورت علنی اعلام نمی کند. به همین دلیل است که در حال حاضر، جایگزین آن یعنی پیج اتوریتی به عنوان معیار نسبتا معتبر برای سنجش پیج رنک در خريد بك لينك مورد استفاده قرار می گیرد. احتمالا می دانید که از نظر گوگل، خرید بک لینک نوعی تخلف و دست بردن در نتایج جستجو محسوب گردیده و به همین علت گوگل به شدت با خرید بک لینک مخالف است. برخی از ادمین های وب‌سایت‌ها و متخصصان بی‌تجربه سئو با خوش‌بینی به این قضیه می‌نگرند که گوگل اصلاً چگونه قرار است بفهمد که بک لینک خریداری کرده‌اند.

بسیاری از وبلاگ‌ها و انجمن‌ها هم هستند که می توانید با فعالیت در آن ها برای وب سایت خود بک لینک رایگان بگیرید. گرچه سفارش بک لینک های تقویتی به عنوان تقویت کننده بک لینک ها و رپورتاژهای شما در نطر گرفته می شوند اما خود این لینک ها نیز نیازمند تقویت در لایه های بعدی هستند. به همین دلیل کلیه کمپین های تقویتی سئوسل به صورت چند لایه ای اجرا می شوند به طوری که در لایه اصلی منبع تقویتی مورد درخواست شما ایجاد شده و در لایه های بعدی، لایه قبلی تقویت می گردد. این ساختارهای چندلایه ای، طبیعی سازی لینک سازی را به بالاترین حد خودش می رساند. به همین منظور، تیم سئوسل در تمامی پکیج های برنزی، نقره ای، طلایی و الماس، کل فرآیندهای لازم جهت لینک سازی تقویتی را اجرا خواهند نمود. به عبارتی، پس از لینک سازی در لایه اصلی، برای تمامی لینک های ساخته شده، بک لینک هایی در لایه های بعد نیز ایجاد خواهد شد که تعداد این لینک ها چند صد عدد بوده و به صورت انبوه ایجاد می گردند.

معمولاً سایت‌هایی که امکان لینکسازی رایگان در آن‌ها وجود دارد یا لینک های خروجی‌شان نوفالو هستند یا اسپم اسکور دامنه به قدری بالاست که انتشار بک لینک روی این دامنه بیشتر تاثیر منفی دارد تا مثبت. تنها بعضی از دامنه‌های مناسب پیدا می‌شوند که امکان لینکسازی قوی و با کیفیت روی آن وجود دارد. لیست تمام وبسایت های مرتبط با زمینه کاری شما توسط کارشناسان ما جمع‌آوری می‌شود. سپس بر حسب میزان ارتباط موضوعی و اعتبار آنها ۱۰۰ سایت برتر جهت بک لینک سازی برگزیده می شوند.

خرید بک لینک در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود. به این صورت که برای مثال شما با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان، پس از مدت زمان مشخص، فرضا 50 بک لینک با کیفیت دریافت میکنید. در صورتی‌که برای خرید بک لینک دائمی نیاز به مشاوره داشتید و یا به پکیج‌های متفاوتی از پکیج‌های بالا احتیاج داشتید از طریق پل‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. سئو پروسه‌ای زمان‌بر است و تاثیر بکلینک ها نیز از این قاعده پیروی می‌کند. جهت مشاهده تاثیر لینک سازی انجام شده حداقل به یک‌ماه زمان احتیاج است. این لینک‌ها می‌بایست توسط گوگل شناسایی شوند و پس از آن منتظر تاثیر آن‌ها در رتبه کلمات خود در گوگل باشید.

تولید محتوا متنی

بک لینک های با کیفیت و معتبر و مرتبط می توانند شما را به بهترین رتبه ها در نتایج جستجوی گوگل برسانند و لینک های بی کیفیت و اسپم می توانند کسب و کار شما را یک شبه نابود کنند! تمام برنامه محتوایی سایت شما و تمام هزینه هایی که برای کسب و کار خود می کنید، وابسته به اثربخشی این مرحله از سئو است. تاکتیک های زیادی برای دریافت بک لینک از سایت های دیگر وجود دارد و توسط اساتید سئو آموزش داده می شود، اما بسیاری از این تاکتیک ها قدیمی و ناکارآمد هستند و حتی ممکن است خلاف راهنماها و دستورالعمل های گوگل باشند. سایت هایی که در اینجا معرفی کردیم، مهمترین و معتبرترین مراجع آموزشی در زمینه جذب بک لینک هستند. پیشنهاد می کنیم این سایت ها را دنبال کنید و در خبرنامه های ایمیلی آن ها هم عضو شوید.

به همین جهت در این پکیج‌ها تعداد بیشتری بکلینک نسبت به تعداد خریداری شده برای مشتریان ایجاد می‌گردد تا در صورت حذف تعدادی از بکلینک ها، بازهم به تعداد خریداری شده، بک لینک کسب شده باشد. در پکیج‌های انبوه خارجی چندبار پروسه live check انجام می‌شود و لینک‌های نابود شده جایگزین می‌گردد. اکیدا توصیه می کنیم که اگر قصد خرید بک لینک و رپورتاژ را دارید، حتما از سایت هایی خریداری کنید که سابقه خوبی در زمینه سئو و بهینه سازی داشته و توضیحات آن ها صادقانه تر است.

برای همین است که ما همیشه به مشتریان پیشنهاد می کنیم که پس از ریختن پلان بک لینک های خود، یک بار با ما مشورت کرده و پیشنهاد ما را جویا شوند. یعنی یک هفته پس از disavow کردن بک لینک ها، نمودار دوباره به حالت قبلی (البته قدی پایین تر باز می گردد.) یادتان نرود که این تنها یک آزمایش بود. چه بسا وب سایت های قدرتمندی که ضرباتی خورده اند و دیگر نتوانسته اند به قدرت قبلی خود و پیشتازی در رنکینگ گوگل باز گردند. با افتخار اعلام می داریم که پیج اتوریتی وب سایت های ما در رده بهترین وب سایت ها قرار می گیرد.

بدون لینک های قوی، سایت شما قدرتی برای رقابت در نتایج جستجوی گوگل نخواهد داشت. به طور خلاصه، رپورتاژ آگهی با امکانات خود، ابزاری قدرتمند برای تبلیغات و افزایش شناخت کسب‌وکارها در دنیای دیجیتال محسوب می‌شود. با بهره‌گیری از این راهکار جذاب، شما می‌توانید دسترسی به مخاطبان جدید را تجربه کنید و بازدهی خود را بهبود بخشید.

قرار داشتن یک بک لینک باکیفیت در یک سایت خوب باعث می‌شود که کاربران جهت آشنا شدن با برند و کسب و کار تان روی آن کلیک کنند و وارد سایت شما شوند. در واقع شما بدون اینکه در صفحه نمایش نتایج موتورهای جستجو جهت افزایش کلیک های کاربران رقابت کنید می‌توانید با خرید یک بک لینک باکیفیت‌ ترافیک ارجاعی سایت را افزایش دهید. با اینکار به افزایش اعتبار و بهتر دیده شدن وب سایت خود کمک زیادی خواهید کرد. متخصصان جاب تیم به سبب اینکه در این حوزه به صورت تخصصی آشنایی دارد، بک لینک‌ها را از سایت‌های معتبر و مورد تایید گوگل در اختیارتان قرار خواهند داد. به این ترتیب می‌توانید با خیالی آسوده کسب و کار خود را به خوبی گسترش دهید. چیزی که تعرفه و قیمت بک لینک را تعیین می کند، کیفیت منابع برای لینک سازی است.

ما وب سایت های بسیار زیادی داریم که علاوه بر اعتبار، کاملا بهینه سازی شده هستند. علاوه بر وب سایت های خودمان از وبسایت های دیگران نیز برای اینکار کمک می گیریم تا با پرداخت هزینه و خرید بک لینک به وب سایت شما لینک های با ارزش بدهند. اگر در بازه زمانی کوتاهی تعداد زیادی بک لینک دریافت کنید، این امر از دید گوگل دستکاری در نتایج به حساب می‌رود و در حال نقض قوانین گوگل هستید. بنابراین خرید بک لینک انبوه از هر شرکتی که در بازه کوتاهی این کار را برای وبسایت شما انجام می‌دهد، کار اشتباهی است. در صورت خرید پکیج‌های لینک سازی انبوه خارجی سئو ارزان، تعداد محدود و مشخصی بک لینک در طول روز دریافت خواهید کرد و این پکیج‌ها از تمامی مواردی که به صورت الگوریتمیک قابل تشخیص هستند، در امانند.

به عنوان مثال یکی از فاکتورهای تعیین هزینه بک لینک ها را فعال بودن منابع و به روزرسانی های پی در پی آن ها مشخص می کند. با کنار هم قرار دادن فاکتورهای مختلف کیفی می توانیم نتیجه بگیریم که قیمت بک لینک سازی در سئوسل بسیار مناسب بوده و شما با خرید بک لینک ارزان و قوی می توانید نتایج قابل قبولی را کسب نمائید. بنابراین و با توجه به نبود دانش تخصصی در این حوزه میان کارفرماها، برای بررسی کیفیت بک لینک های سایت فروشنده بک لینک به جای بررسی نظر مخاطبان، به سراغ نمونه کارها و نتیجه بروید. سایت های معتبر فروش بک لینک، بخشی را به عنوان نمونه کار در سایت شان قرار داده و نتیجه کارشان را آنجا به کاربران نمایش میدهند. خرید بک لینک خارجی باعث افزایش ارزش صفحه (pa)، ارزش دامنه (da)، بهبود رتبه کلمات و افزایش قدرت کلی وبسایت می‌گردد. همچنین می‌توان به صورت هم‌زمان بر روی صفحات مختلف سایت با کلمات کلیدی متفاوت بک لینک ساخت.

اغلب، افرادی که این خدمات را ارائه می دهند، به یک شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) ایجاد نموده اند که این شبکه  از وب سایت هایی  تشکیل شده که مالک آن هستند و می توانند به راحتی پیوندها را در آن قرار دهند. این استراتژی پیوند کلاه سیاه به آنها اجازه می دهد تا تعداد خاصی از پیوندها را با زمان یا تلاش کم ایجاد کنند. موتورهای جستجو از PBN متنفرند، خرید لینک از این نوع وب سایت ها می تواند رتبه شما را از بین ببرد. اکنون که می دانید خرید بک لینک لزوماً روش بدی نیست، ممکن است بخواهید بدانید هزینه این لینک ها چقدر است. همانطور که در بالا ذکر شد، صاحبان وب سایت برای ساخت بک لینک هزینه دریافت می کنند زیرا می دانند که این لینک ها چقدر برای مشاغلی مانند شما ارزشمند هستند.

به عنوان مثال، اصلاح ساختار لینک های داخلی ها و URL ها در داخل سایت، در محدوده سئو داخلی به حساب می آید. این در حالی است که در مقابل، خرید بک لینک معتبر برای وب سایت شما، در قلمرو سئو خارجی محسوب می گردد. توجه به این نکته بسیار ضروری است که برای انجام خدمات سئو برای یک وب سایت به بهترین نحو ممکن، لازم است که به هر دو مورد به صورت توام توجهی ویژه صورت پذیرد. اما در این میان نکته ی بسیار مهم، این جاست که هیچ کدام از این دو بخش به تنهایی موثر واقع نخواهد گردید. لینک سازی حرفه ای یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود جایگاه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است.

مطمئن باشید خرید این بک لینک های بی ارزش، گوگل را نسبت به شما حساس کرده و حتی ممکن است جریمه تان کند. بنابراین ترجیحا برای خرید بک لینک به سراغ انجام میدم نروید یا حداقل بیخیال این پکیج های بی ارزشش شوید. با توجه به هشدار بالا اگر قصد خرید لینک از سایت 7 بک لینک را دارید حتما از حالت رپورتاژ (بک لینک دائمی) استفاده کنید.

به دنبال ایجاد پیوندهایی باشید که در محتوای اصلی یک سایت گنجانده شود. اگر به دنبال سرویس بک لینک از سایتهای با اعتبار هستید بدون شک این سرویس یک پکیج کاملا حرفه ای و استثنائی برای دریافت بک لینک دائمی است. 40 بک لینک از سایتهایی با پیج رنک 7 تا 10 و با قدرت دامنه (Domain Authority) بالای 80. سپس 30 هزار بک لینک به صفحاتی که به شما لینک داده اند برای افزایش قدرت و اهمیت صفحات لینک داده به شما. آیا وب سایت شما با وجود محتوای با کیفیت و تعداد بالا ، باز هم آمار قابل قبولی در نتایج جستجوی گوگل ندارد؟نگران نباش. شما در مواجهه با این مشکل تنها نیستید و خیلی از سایتها همین دغدغه را دارند من خودم در طول فعالیت بیش از یک دهه در حوزه سئو با افرادی زیادی روبرو شدم که…

باید بگوییم بله خرید بک لینک کاملا غلط است و ما به هیچ عنوان به شما بک لینک نمی فروشیم. الگوریتم PageRank بر اساس ایده اصلی “صوت دموکراسیک” کار می‌کند، به این معنی که صفحات وب با بیشترین بک لینک‌ها وارد رأسیت بیشتری در شبکه می‌شوند و این رأسیت به صفحات دیگر منتقل می‌شود. این باعث می‌شود تا صفحات مهم و پربازدید در رتبه‌بندی بالاتر قرار بگیرند. گوگل به صراحت در دستورالعمل های وبمستر خود هشدار می دهد که خرید یا فروش پیوندها را یک روش لینک سازی غیرمجاز (link scheme) در نظر می گیرد. از نظر فنی، اگر می‌خواهید به دستورالعمل‌های Google پایبند باشید، نباید بک لینک خریداری کنید، اما علیرغم این هشدار، خرید و فروش لینک ها روشی فوق العاده رایج است. بسیاری از متخصصان سئو این کار را انجام می دهند و امروزه ظاهراً گوگل از تنبیه افراد برای خرید لینک صرف نظر کرده است، اما در صورتی که بفهمد لینک ها غیرمجاز ساخته شده است، در نظر نمی‌گیرد.

افراد باید با صبر بالا این اصول و شرایط را رعایت کنند تا بتوانند به نتیجه مورد نظر برسند. در نظر داشته باشید که این افراد می‌ توانند شرکت‌ های معتبر در این زمینه را پیدا کرده و کار های سایت خود را به آن ها بسپارند. این موارد به شما اطلاعاتی در مورد اینکه چه سایتی به صفحات شما لینک می‌دهد و چگونه می‌توانید بک لینک‌های بیشتری برای وب‌سایت خود به دست آورید، ارائه می‌دهد. همچنین به شما می‌گوید که کدام صفحات عملکرد بهتری دارند و کدام صفحات برای به دست آوردن لینک نیاز به کار بیشتری دارند. خرید بک لینک دانشگاهی از سایت‌های دانشگاهی به خاطر اعتبار دامنه های این سایت ها بسیار موثر است. سئوروز با داشتن ارتباطات قوی در این زمینه امکان خرید بک لینک دائمی در سایت های دانشگاهی یا خرید بک لینک edu را دارد.

  • شما در مواجهه با این مشکل تنها نیستید و خیلی از سایتها همین دغدغه را دارند من خودم در طول فعالیت بیش از یک دهه در حوزه سئو با افرادی زیادی روبرو شدم که…
  • البته این به حوزه کاری شما و موضوع فعالیتتان نیز بستگی دارد و پاسخی قطعی نمی‌توان داد.
  • برای دریافت رایگان کتاب سئو 2023 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی، ایمیل خود را در زیر وارد نمایید.
  • دامنه های قدیمی تر می توانند از دامنه های جدید قدرتمندتر باشند، زیرا گوگل آنها را قابل اعتمادتر می داند.
  • در این روش سایت های شما به دایرکتوری ها و لیست سایت ها اضافه می شوند.
  • ممکن است انواع دیگری از لینک ها نیز وجود داشته باشند که به دلیل عدم اهمیتشان، اشاره ای نمی شوند.

اگر قصد خرید بک لینک انبوه دارید شاید استفاده از وب سایت سئو ارزان برای شما مفید باشد. گوگل بارها به صورت رسمی اعلام داشته که شدیدا با خرید بک لینک مخالف بوده و بر آن تاکید نموده است. چرا که موتور جستجوی گوگل، خرید بک لینک را به معنای اقدامی برای دستکاری نتایج می داند.

یک لینک ساده می تواند بدون کمک به رتبه بندی موتورهای جستجو، مصرف کنندگان را به وب سایت شما بیاورد. در صورتی که قصد خرید بک لینک جامع نداشته باشید، می توانید خرید بک لینک رپورتاژی را به صورت جداگانه در برنامه خود قرار دهید. به کمک این پکیج ها، بک لینک ها به تعداد دلخواه، به صورت رپورتاژهای اختصاصی مجله ای خبری یا وبلاگی برای شما ایجاد می شوند. به عبارتی بک لینک های شما رپورتاژی خواهند بود که جزو بهترین و معتبرترین نوع بک لینک به شمار می رود.

شما می‌توانید لایسنس دائمی تمامی این برنامه‌ها را از طریق ما خریداری کنید. حتی خود گوگل هم در ابتدا یک گاراژ فاقد امکانات را به مبلغ ناچیزی اجاره کرد. یادتان نرود که هزینه سئو و بک لینک های وب سایت شما، در حقیقت نوعی هزینه سرمایه گذاری بوده و باعث کسب درآمد شما در آینده می گردد. همچنین وقتی بک لینک خریداری می‌کنید به طور ناگهانی تعداد بک لینک‌های سایتتان افزایش پیدا کرده و گوگل با استفاده از ابزار خود متوجه آن می‌شود.

شما وقتی اقدام به لینک سازی برای سایت خود می‌نمائید (یعنی ساخت لینک هایی که به طور مستقیم به سایت شما اشاره می‌کنند)، نیازمند تقویت آن لینک ها نیز خواهید بود. گرچه تقویت بک لینک ها ضروری نیست اما انجام آن به قدرتمندتر شدن پروسه لینکسازی کمک شایانی خواهد کرد. کلمات کلیدی به سفارش بک لینک کلماتی گفته می‌شود که قصد دارید حول آن کلمات، رتبه صفحه یا سایت خود را افزایش دهید. در واقع کلمات کلیدی سایت، همان کلمات اصلی مورد بحث در صفحه‌ای هستند که قصد دارید برای آن لینک سازی کنید. همچنین ایمپرشن از ۳۱.۶K به ۳۱.۶K و نرخ کلیک از ۶.۷ درصد به ۷.۵ درصد رشد داشته است.

  • این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است.
  • سپس 30 هزار بک لینک به صفحاتی که به شما لینک داده اند برای افزایش قدرت و اهمیت صفحات لینک داده به شما.
  • آقای الف اما تا سال اول، تنها از جیب خود روی سایت گذاشته است و هیچ درآمدی ندارد.
  • هیچ شخصی از میزان اثر گذاری آن بر رتبه بندی سایت خبر ندارد اما نکته ای که به صورت واضح و حتمی وجود دارد این است که بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار است.

در این پکیج‌ها ۴۰ درصد از لینک ها با انکرتکست آدرس وبسایت(Naked) ایجاد می‌شوند زیرا علاوه‌بر افزایش تاثیر لینک‌ها، پروسه لینک سازی نیز طبیعی نمایش داده می‌شود. مثلا در ماه دهم یک بخشنامه صادر شود که فروش اینترنتی عطر بایستی به آن نظارت گردد و مالیات برایش بسته شود طوری که دیگر آنچنان سودی نخواهد داشت. یا این که چند رقیب قوی به صورت حرفه ای در زمینه فروش عطر به صورت آنلاین سرمایه گذاری کنند. آن وقت است که آقای الف برای رسیدن به همان رتبه بایستی بیشتر از جیب خود مایه بگذارد. (چون هر ماه هزینه های مدیریت سایت، هاست و دامنه و … و از همه مهم تر زمانی که برای کار می گذارد را باید جبران کند.) و پس از موفقیت هم معلوم نیست که به چه درامدی برسد. ولی اقای ب تا زمانی که این اتفاقات بیفتد مثلا توانسته 20 میلیون تومان از سایتش درامد کسب کند و با خرج کردن مثلا 3 میلیون برای ارتقا سایت و مدیریتش می تواند بدون مایه گذاشتن از جیب، سایت خود را تقویت نماید.

متاسفانه امروزه بسیاری از افراد سودجو در وبلاگ های بی اهمیت و سایت های مرده که هیچ گونه بازدیدی ندارد، بک لینک شما را قرار می دهند. شک نکنید که موتور جستجوی هوشمند گوگل بسیار باهوش تر از این حرف ها بوده و بلافاصله تشخیص خواهد داد که شما قصد بالا آوردن یک وب سایت به کمک خرید بک لینک موثر را دارید. از آن جا که این کار به نوعی دستکاری نتایج گوگل تلقی شده، گوگل با این حرکت به شدت مخالف است و سعی در جریمه کردن خریدار بک لینک دارد که به این جریمه ها در اصطلاح حرفه ای «پنالتی» گفته می شود. به همین دلیل، بایستی بگوییم که در حقیقت این گونه بک لینک برای سایت شما هیچ سودی ندارد و تنها سود آن برای فروشنده بکلینک خواهد بود.

یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی Google اقتدار وب سایت در حوزه و صنعت کسب و کار شما و قابلیت اطمینان آن می باشد. برای آزمایش این عوامل، Google از وب سایت های دیگر بازدید می کند و می فهمد که از کدام سایت به سایت شما لینک می دهند. سپس با توجه به ارزیابی دیگر سایت ها، جایگاه شایسته را به سایت شما خواهد داد.

برخی از ابزارهای رایگان شما را از طریق پردازش زبان طبیعی (NLP) راهنمایی می کنند که به حذف و یافتن شباهت های معنایی بین کلمات کلیدی کمک می کند. هیچ مشکلی برای شروع از آنجا وجود ندارد، اما آنها به ناچار محدود هستند. از جمله داده‌های روی صفحه و لینک‌ها به ویژه خرید بک لینک و برای ارائه … بنابراین در هر سری از اجرای کمپین های تقویتی، انتخاب لایه اصلی است که حائز اهمیت است و همواره پیشنهاد ما، استفاده از منابع متنوع جهت لینک سازی تقویتی می باشد. همواره می بایست به خاطر داشته باشیم که در حوزه سئو هیچ فرآیندی دائمی نبوده و احتمال تغییر در روند و رویکرد وجود دارد. لینک سازی که یکی از اجزای اصلی بدنه سئو محسوب می شود نیز از این قاعده مستثنی نیست.

استفاده از لینک فالو، ارزش و اعتبار سایت مبدا را به سایت مقصد می رساند و به سایت شما کمک می کند تا نتیجه بهتری در صفحات گوگل داشته باشد. اگر میخواهید هر دو پلن رپوتاژ ویژه رایاطرح را یکجا داشته باشید میتوانید در پلن 3 با قیمتی بی نظیر این سرویسها را یکجا سفارش دهید. در این پلن ریپورتاژ آگهی شما در 18 سایت فارسی و خارجی قرار گرفته و یک ترکیب بسیار حرفه ای و ایده آل از نظر گوگل برای سئو ایجاد خواهد نمود. اما میدانید سایت بدون بک لینک نمیتواند رتبه خوبی کسب نماید؟ و یا در کلمه های رقابتی کسب رتبه و صفحه اول گوگل بدون بک لینک تقریبا غیر ممکن است. به عنوان مثال کلمات خرید زعفران، قیمت زعفران، سایت فروش زعفران و… می‌توانند سه مورد از کلمات کلیدی یک سایت (یا یک صفحه) مرتبط با فروش زعفران باشند. نکته اینجاست که اگر این استراتژی را نداشته باشید، به احتمال بسیار زیاد یا نتیجه مناسبی از بک لینک ها نمیگیرید، یا حتی ممکن است گوگل متوجه رفتار مشکوک تان شده و سایت تان را جریمه کند.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما