قالیشویی در تهران سنجاق

اگر با پیدا کردن قالیشویی در میدان نوبنیاد که از خدمات کیفی خوبی برخوردار باشد برایتان سخت است می‌توانید با دنبال کردن این مطلب مشکل خود را حل کنید. ما در این مطلب به معرفی قالیشویی پاکمهر پرداخته‌ایم که قالیشویی در میدان نوبنیاد یکی از شعبه‌های آن است. مادر پیرو قیمت های صادر شده توسط اتحادیه فرش شویی  کلیه خدمات را ارائه می دهد. تحویل فرش‌ها از لحظه دریافت تا زمان تحویل به مدت دو روز کاری زمان می‌برد. تمام مشتریانی که قبل از خدمات قالی شویی استفاده کرده باشند، شامل تخفیف اشتراک هستند. ادیب بار فراهم کردن امکان بازدید کارشناس فرش هنگام جمع آوری فرش ها، پاسخگوی سوالات یا ابهامات مشتریان عزیز است.

علت کم بودن قیمتشستشوی فرش دستبافت و ماشینی در قالیشویی مکانیزه نیز به همین علت است. این قالیشویی در طول این مدت سابقه درخشان به خدمات رسانی در سراسر تهران، کرج، لواسانات … به مشتریان عزیز خدمت رسانی کرده است. شما به راحتی می توانید درخواست قالیشویی تهران خود را در سایت و یا اپلیکیشن خدمت از ما که قسمتی مخصوص اپلیکیشن قالیشویی است. با توجه به توضیحاتی که در هنگام ثبت سفارش قالیشویی ارائه داده اید سرویسکاران ما بر اساس نرخ اتحادیه برای شما قیمت پیشنهادی خود را ارسال می کنند. در کارگاه از دستگاه های مخصوص خاک گیر برای این کار استفاده می شود.

طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت و پشتیبانی سایت به صورت ویژه و تخصصی در حوزه قالی‌شویی. همچنین گاهی افراد به دلیل هماهنگی وسائل منزل تمایل دارند رنگ یا مدل ریشه‌های فرش را تغییر دهند. فرش را برروی یک میز کار محکم می‌کنند و فرش را خیس کرده، و برای صاف کردن آن بخش‌های کج شده فرش را می‌شکند. اگر فرش در مکانی کج یا ناهموار و در فضای کم قرار گیرد، به مرور زمان فرش کج یا سرکجی پیدا می‌کند. در اثر تابش نور خورشید و یا گرد و غبار الیاف فرش پوسیده و پاره می‌شود.

  • به گفته اتحادیه قالیشویی تهران، حتی اگر بهترین تجهیزات در کارخانه قالیشویی تهران موجود باشند ولی نیروهای با تجربه ای نداشته باشند، قادر به ارائه خدمات قالیشویی خوب در تهران نخواهند بود.
  • نـیروهــای خــدماتی برای
  • شناسایی لکه‌ها بر اساس غلظت، رنگ و ماندگاری قابل تشخیص می‌باشند.
  • این قالیشویی در تهران، خدمات فرش (رفـوکاری، قلـم‌زنی، رنگ‌برداری، ریشه‌زنی، شیرازه دوزی، چرم‌دوزی و…) و قالیشویی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های یک قالیشویی خوب، شستشو با آپ پاک و پاکیزه چاه و کر اسلامی است.

دسترسی راحت به قالیشویی یکی از ویژگی های مهم شناخته شده و هر قالی شویی که این مهم را درنظر بگیرد در میان مردم به مقبولیت رسیده و همچون مجموعه توحید پر آوازه خواهد شد. تفاوتی ندارد شما در شمالی ترین نقطه تهران باشید یا در جنوب، شرق و غرب آن، قالیشویی توحید نرخی مطابق با اتحادیه قالیشویان دارد. گاهی نرخ اعلامی توسط قالیشویی بعد از شستشو تغییر کرده و شما را شگفت زده می کند ، اما در قالیشویی توحید ما نرخ شستشو را برحسب تمامی هزینه های حمل و نقل به شما اعلام می کنیم. تعهد توحید نشانه اعتماد چن صد نفری ساکنین تهران است، مشتری هیچ مبلغی را بیشتر پرداخت نخواهد کرد.

قالیشویی امروزی[ویرایش]

در قالیشویی تماماتوماتیک تمام مراحل شستشوی فرش ماشینی و دستبافت توسط تجهیزات مکانیزه انجام میشود و تنها افرادی بر این پروسه نظارت دارند. قالیشویی اتوماتیک و تمام مکانیزه رابا قیمت قالیشویی مناسب در هوم سرویز تجربه کنید. کارخانه‌ی قالیشویی تهرانپارس شرق با بیش از 30 سال تجربه‌ی گرانبها، ارائه دهنده‌ی انواع خدمات شستشوی قالی و قالیچه با استفاده از مدرنترین ماشین آلات و با بهره‌گیری از متخصصان و کارشناسان زبده می‌باشد. این واحد نمونه‌ صنفی، عضو رسمی اتحادیه‌ی قالیشویان تهران است و با مدیریت بی‌بدیلی توانسته است سالها مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان را سرلوحه‌ی کاری خود قرار دهد. کارگاه رفوگری تهرانپارس شرق نیز با وام گرفتن از تجربیات استادان چیره دست و کاردان، توانسته است موجبات جلب رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

  • امروزه با یک سرچ ساده چندین کارخانه قالیشوییو سایت قالیشویی را می توانید پیدا کنید، که خدمات قالیشوییآنلاین ارائه می دهند.
  • مادر دارای عضویت رسمی اتحادیه  است که دنبال بهترین شستشوی قالی برای مشتریان خود است.
  • قیمت شست و شوی فرش متناسب با جنس فرش، ماشینی و دستباف بودن آن متفاوت است.
  • آن‌ها صرفا دفتر جذب مشتری برای قالیشویی هستند و به آن‌ها “دفتر قالیشویی” گفته می‌شود و نه کارگاه یا کارخانه.

از طرفی، ارائه دهندگان خدمات شستن فرش و موکت که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند هم به دنبال جذب مشتری هستند. این شرکت های قاليشويي می دانند که باید کیفیت و وقت شناسی را رعایت کنند و حتی ممکن است هزینه کمتری دریافت کنند. شرکت مادر در سال 1370 با ثبت رسمی در اتحادیه شروع به فعالیت نمود. این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و حرفه ای و با استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا در زمینه های آماده خدمت رسانی به سراسر تهران بزرگ و حومه می باشد.

شماره تلفن های قالیشویی و مبل شویی سالار

سرویس های قالیشویی و خشکشویی حتی در ایام تعطیل نیز فعال می باشند. انجام کلیه خدمات تبلیغ گوگل ( ادوردز ) به بهترین قیمت و مدیریت رایگان لینک‌ها و کلمه‌های درخواستی. آماده گی همکاری با دفاتر قالیشویی و شرکت های خدماتی را دارد متری شویی پذیرفته می شود. لیست کامل قالیشویی های سطح شهر بزرگ تهران را در این صفحه ملاحظه می کنید. برای درج آگهی قالیشویی می توانید به صفحه تبلیغات قالیشویی مراجعه کنید.

در صورت که آسیب دیدگی به فرش جزی باشد توسط خودتان قابل برطرف شدن است ولی برای آسیب دیدگی‌های شدید مانند پارگی، سوختگی یا ساییدگی ضروری است از خدمات قالی شویی کمک بگیرید. در روش سنتی از دستگاه‌های قدیمی مانند دستگاه شلاق زن استفاده می‌شود و خشک کردن قالی توسط دستگاه خشک کن با درب و بدون درب انجام می‌شود. در گذشته مردم به صورت دستی در پشت بام یا حیاط فرش‌ها را می‌شستند و برای شستن فرش‌ها از تاید یا آب و صابون و با فرچه یا جارو و طی آب کشی استفاده می‌شده است. مرجله بعدی ، بعد از آبگیری کامل فرش ها از دستگاه به صورت لول شده خارج میشود و با چرخ به سالن گرمخانه انتقال داده میشود، گرمخانه سالنی است که فرش ها از میله ها سقف آویزان میشود. البته مراحل بیان شدهدر هر قالیشویی بر اساس مکانیزم و میزان مدرن بودنشان با هم تفاوت دارد. اما بهطور کل کلیه این مراحل چه با دستگاه چه به صورت دستی در کلیه قالیشویی ها می بایسترعایت شود.

آسیب‌های فرش دستبافت و ترمیم آنها

برای خشک کردن چنین فرش‌هایی لازم است فرش در داخل دستگاه و به صورت خوابیده قرار بگیرد تا آب اضافی آن از سطح زیرین خارج شود. زیرا در روشی که برای خشک شدن فرش، آن را آویزان می‌کنند در مسیر آبراه معمولا اختلاط رنگ پیش می‌آید و ریشه‌ها رنگی می‌شوند. اما مشکل اساسی در خصوص شستشوی فرش ماشینی این است که الیاف غیرطبیعی و پلاستیک موجود در متریال این الیاف پس از شستشو با روش و مواد شوینده نامناسب نرمی و لطافت خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل معمولا میانگین عمر ماشین‌های ماشینی بسیار کمتر از فرش‌های دستباف است. اما اگر فرش‌های ماشینی به شیوه‌ای درست و با مواد مناسب شسته شوند نرمی و جلوه زیبای خود را برای سالیان طولانی حفظ خواهند کرد. اکثر شوینده‌های موجود در بازار که برای شستشوی فرش به کار می‌روند دارای مقادیر کنترل نشده هیدروسولفیت، کربنات دوسود و سود سوزآور هستند.

لذا اگر سلامت و زیبایی فرش برای شما اهمیت دارد آن را بهترین قالیشویی بسپارید. قدمت ما در فرش شویی نشانی از رضایت و همراهی مشتریان مان است. ما در ارائه خدمات قالیشویی در تهران و کرج 30 ساله شدیم و این مهمترین افتخار ماست. از فرش شویی سنتی در کارخانه تا قالیشویی حرفه ای با دستگاه های تمام اتوماتیک در محل مورد نظر شما و کارخانه کنارتان بوده و هستیم. اکنون این مژده را به شما بدهیم که دیگر لازم نیست برای پیدا کردن بهترین قالیشویی تهران به دنبال اسامی قالیشویان مجاز تهران باشید.

با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های قالی شویی پیشرفته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وارد شدند و فرآیند قالی شویی به صورت چشمگیری سرعت گرفت. بنابراین برای شستشوی انواع قالی و فرش از روش‌های متفاوتی استفاده می‌شود. پس از آخرین مرحله ازشستشوی فرش، فرش های شسته شده به صورت پک کاملا بسته بندی به محل مشتری انتقالداده می شود.

همچنین عضویت در این اتحادیه به معنای رعایت کردن نرخ قالیشویی مصوب است. بنابراین دقت کنید که پروانه کسب کارخانه واقعی است و همچنین عضو اتحادیه قالیشویی است. در گذشته برای شستن فرش‌ها از تاید و آب استفاده می‌شد و باعث میشد فرش زرد شود.

از سویی شستشوی فرش کاری تخصصی است؛ که در صورت استفاده از روش‌های اشتباه می‌تواند آسیب‌های جدی به فرش وارد کرده و از عمر فرش بکاهد. پس قبل از هر توضیح بیشتری اکیداً توصیه می‌کنیم شستشوی فرش‌های خود را به بهترین قالیشویی با خدمات تخصصی در این زمینه aminoghloo.com قالی شویی بسپارید. در این لحظه است که مهمترین نگرانی ما پیدا کردن یک کارخانه قالیشویی معتبر و مجهزی است که قدر قالی‌ها ما که حکم گنجینه‌های زیبایی خانه ما را دارند بداند. کارخانه قالیشویی نوین، بهترین قالیشویی تهران، از سال ۱۳78 فعالیت خود را آغاز کرده است.

یکی دیگر از خدمات بی نظیر قالیشویی نوین به عنوان بهترین قالیشویی در تهران، رنگ برداری فرش است. رنگ‌برداری در واقع یک هنر کاملاً تخصصی و ظریف است که باید حتماً توسط کارشناسان حرفه ای و آموزش دیده انجام شود. شستشوی فرشها بدون واسطه با نازلترین قیمت زیر نظر اتحادیه قالیشویی تهران. اگر به دنبال بهترین قالیشویی در تهران هستید، باید به پارامترهایی مانند نوع سرویس دهی، کیفیت شستشو، نوع برخورد و همچنین مبلغ دریافتی دقت کنید.

قالیشویی های بسیاری فعالیت دارند اما داشتن تمامی المان های کمی و کیفی در شستشوی فرش، ادیب را از سایر قالیشویی ها متمایز می نماید. خشک شدن فرش‌ها زیر نور آفتاب، باعث از بین رفتن بافت پارچه و کدر شدن رنگ‌ها خواهد شد. در گرمخانه قالیشویی، فرش‌ها به نوبت و توسط دستگاه مخصوص وارد گرمخانه می‌شوند و با حرارت از پیش تعیین شده در زمان مناسبی خشک می‌شوند. بنابراین قالیشوی‌های معتبر از مواد ارگانیک و طبیعی برای شستن فرش‌های دستبافت استفاده می‌کنند.

قالیشویی آنلاین ، شستشوی انواع فرش در تهران + قیمت 1402 آچاره

سرویس های قالیشویی و خشکشویی حتی در ایام تعطیل نیز فعال می باشند. هم‌چنین باید به این نکته نیز دقت شود که فرش به صورت اتوماتیک شسته می‌شود یا نیمه اتوماتیک. اگر فرش به صورت اتوماتیک شسته شود، دخیل بودن دست در آن کمتر است و کیفیت شستشو بالا می‌رود. حضور در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود مخاطبان خود را افزایش داده و در نهایت به درآمد بیشتری برسید.

مشتریانی که جز موارد باشگاه مشتری ( مانند کارت های طلایی) باشند؛ شامل تخفیف های جداگانه هستند. بازه زمانی دریافت فرش بین ساعت های 8 الی 12 ظهر و 12 الی 17 و 18 به بعد می باشد. علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. سلام من مشتری قدیمی شما هستم من که از کار شما راضی هستم خدا هم از شما راضی باشه.

  • قالیشویی آیتم های مختلفی دارد که هر یک تاثیر مستقیمی بر روی هزینه نهایی آن دارند.
  • شویی، مبل شویی، موکت شویی، شستشوی فرش دستبافت، زر بافت، ابریشمی و شستشوی انواع تابلو
  • این مورد که گفته می شود قالی ها پس از شستتشو با مواد نانو دیگر اصلا کثیفنمی شود تا حدودی درست است اما باید به این موضوع هم توجه نمود که نباید اجازه دادکه لکه روی قالی به مدت طولانی باقی بماند.
  • شستشوی موکت
  • دانش تخصـصی در حوزه قالی شویی مکانیزه، اسـتفاده از مواد شـوینده با کیفیت و مناسب و بهره بردن از تجهـیزات و دسـتگاه‌های شستشوی پیـشرفته، در کنار تجربه بالای متخصصین ما، باعث شده خیال شما از کیفیت بالای خدمات راحت باشد.
  • کشی می شوند.

تنها کافیست یا یکی از شماره تلفن‌ها، تماس گرفته یا فرم رزرو قالیشویی را پر کنید. ما سعی کردیم تا تمام مناطق تهران را تحت پوشش قرار دهیم و پنج شعبه در مرکز، شرق، شمال، غرب، جنوب پایتخت را تاسیس کردیم و برای ارائه خدمات از هر نقطه ای تهران کافی است با کارشناسان قالیشویی تهران بانو ارتباط بگیرید. این قالیشویی با بیش از نیم قرن تجربه، آماده خدمت‌رسانی در حوزه شستشوی فرش و خدمات قالیشویی باشد.

موکت شویی یکی دیگر از مهمترین خدماتی است که اغلب قالیشویی های خوب ارائه می دهند. برای اینکه موکت زیر فرش سر نخورد معمولا موکت ها را با چسب به زمین می چسبانند. شستشوی موکت های به زمین چسبیده به همین علت سخت است، وگرنه اگر فضای کافی باشد شستن موکت کاری ندارد.

موکت خسته شده اید همین حالا با ما تماس بگیرید. قیمت کلیه خدمات در قالیشویی مشهد بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه قالیشویی های خراسان است. هیچ قیمتی در این مجموعه خارج از نرخ نامه نیست به جز قیمت شستشوی فرش دست بافت و

قیمت قالیشویی در پاییز 1402 چقدر است؟

همان‌طور که گفتیم فرش می‌تواند مقدار زیادی غبار را در خود ذخیره کند. این غبار با راه رفتن روی فرش در هوا پخش می‌شود و باعث آلودگی هوای خانه می‌شود. تمیز کردن فرش هم‌چنین به انسان احساس رضایت می‌دهد، هم‌چنین شستشوی مناسب فرش الیاف آن را نرم می‌کند و احساس راحتی آن را بیشتر می‌کند. جاروبرقی کردن و نظافت منظم فرش می‌تواند بسیاری از  باکتری‌ها را از بین ببرد.

اما با توجه به اینکه اغلب افراد وقت، فضا و شرایط لازم برای شستشوی موکت را ندارند از خدمات موکت شویی در منزل استفاده می کنند که نیازی به کندن موکت های چسبیده به زمین نباشد. در کارخانه قالیشویی شربت check برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید اوغلی شستشوی فرش های ماشینی و موکت به صورت تخصصی انجام می شود. کلیه هزینه‌ها و نرخ‌هایی که توسط قالیشویی‌های معتبر از جمله قالیشویی نوین ارائه می‌شود، هر ساله توسط صنف قالیشویان تعیین می‌گردد.

  • اکثر شوینده‌های موجود در بازار که برای شستشوی فرش به کار می‌روند دارای مقادیر کنترل نشده هیدروسولفیت، کربنات دوسود و سود سوزآور هستند.
  • نکته مهم دیگر انجام قالی شویی در تاریخی است که وعده داده شده و اینکه اطمینان پیدا کنید که فرش شما در زمان شستشو آسیبی نمی بیند.
  • دهند.
  • روش شستشویفرش با مواد نانو به این صورت است که پس از اتمام مراحل شستشوی فرشاز این مواد استفاده می شود.
  • نوین سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ارائه دهد تا رضایت مشتریان خود را فراهم سازد.

کدام روش برای شستن فرش‌‌ها بهتر است؟ همه چیز بستگی به فرش شما دارد. اما در این میان در خصوص شستشوی فرش‌های دستبافت و ابریشمی همه‌چیز متفاوت است و باید با استفاده از یک فرش‌‌ شویی و استاد ماهر انجام شود. این فرش‌ها باید با استفاده از بهترین مواد، شسته شده و در تمام مراحل شستشو با نظارت و حساسیت تمام همراه باشند. فرش‌های ماشینی دارای انواع مختلفی هستند و فرش‌های فانتزی و شگی را نیز می‌توان در رده فرش‌های ماشینی دانست. به دلیل استفاده از الیاف خاصی مانند BCF، اکریلیک، ویسکوز و پلی استر و … و همچنین نوع رنگ‌ آمیزی الیاف، در شستشوی انواع فرش ماشینی مشکل رنگ‌دهی و اختلاط رنگ کمتر پیش می‌آید مگر اینکه الیاف به کار رفته در فرش بسیار نامرغوب و بی‌کیفیت باشد.

شستشوی فرش های دستباف در قالیشویی شربت اوغلی با دستگاه مخصوص و به روز و همچنین بهترین مواد شوینده انجام می شود. خیلی از افراد برای انجام کار شستشوی فرش ‌ها و موکت‌ های خود به دنبال خدمات یک قالی شویی ارزان هستند. البته که  بسیاری از مراکز نامعتبر و غیر قانونی با دریافت هزینه‌ های هنگفت و نامعقول و ارائه کار بی کیفیت قصد فریب شما را دارند.

اما همانطور که اشاره کردیم تمام این هزینه ها بر اساس تعرفه قانونی تعیین شده اند. تخفیف ۲۰% سفارش آنلاین برای تمامی سفارش های قالیشویی و خشکشویی می باشد. فرش هایی در شیفت دوم جمع آوری شوند؛ سه روز کاری تحویل داده می شوند. قالیشویی ادیب با کسب مجوز به شماره کد ۸۳ از اتحادیه قالیشویان از ۱۳۴۰ تا کنون، در زمینه قالیشویی خدمت می کند. لازم به ذکر است در این ایام خاص و با توجه به بیماری کرونا تمامی پرسنل مجهز به ماسک و دستکش میباشند. همچینین تمامی فرشها ضدعفونی شده و با کاور تحویل مشتریان عزیز می شوند.

قیمت خشکشویی فرش ماشینی در محل (متر مربع)

همچنین در بعضی از فرش‌ شویی‌ها، از دستگاه پرزگیر برای گرفتن پرز فرش استفاده می‌شود. قالیشویی نوین به عنوان بهترین قالیشویی طبق زمان بندی اعلام شده شستشوی فرش و قالی شما را انجام خواهد داد. نوین سعی دارد خدمات خود را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ارائه دهد تا رضایت مشتریان خود را فراهم سازد.

برای هیچ کدوم از خدمات آچاره از جمله خدمات قالیشویی به پرداخت بیعانه نیازی نیست و بعد از ثبت سفارش قالیشویی و توافق با متخصص مربوطه و دریافت خدمات قالیشویی میتونید پرداخت رو انجام بدید. اگر می‌خواهید با قیمت قالیشویی که هر ساله توسط اتحادیه مربوطه تعیین می‌شود، آشنا شوید، می‌توانید به وبلاگ ما مراجعه کنید. این تنوع موجب تنوع شستشو و خدمات مانند ریشه، شیرازه، بافت  و… می شود.

راه اندازی قالیشویی نیز مانند هر کسب و کار دیگری نیازمند سرمایه‌ اولیه است. البته گاهی می توانیم برای شستشو، به جای شستشوی فرش با کف و صابون، از بخارشوی استفاده کنیم. اپراتورهای ما دستگاه های موکت شویی را به منزل شما آورده و کار شستشو را در محل به سادگی انجام می دهند. فقط چند نکته مهم را در نظر بگیرید، خوب است تا قبل از شستشوی موکت هر

تمام شستشو ها ( فارغ از نوع شستشو و مواد شوینده) اسلامی بوده و تمامی فرش ها آبکشی و کر اسلامی داده می شوند. اعلاشویی انواع فرش با رعایت تمام نکات و استانداردهای لازم صورت میگیرد. منظور این است که تمامی خدماتی که در بخش قبل به آنها اشاره شد، برای فرش شما مرحله به مرحله انجام میشوند.

معمولا بعد از سفارش شما، بلافاصله همکاران ما با شما تماس می‌گیرند و پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد. در مجموعه قالیشویی و اعلاشویی ادیب، هیچ گونه محدودیتی در شستن فرش وجود ندارد. علت این است که نیروی انسانی کافی برای شستشوی بدون نقص انواع فرش در مجموعه حضور دارند. در نتیجه بخشی از کار شستشوی فرش توسط تجهیزات پیشرفته صورت میگیرد.

شعب قالیشویی در تهران و البرز

ما در قالیشویی بانو از ساعت ۷ صبح تا ۸ شب، آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز خود است. همچنین خدمات قالیشویی در محل هم در دو نوبت صبح و عصر و حتی روزهای تعطیل امکان‌پذیر است. فرش، مبلمان و حتی موکت، محصولات ارزشمند و البته حساسی هستند که ما در قالیشویی بانو به دلیل، تخصصی و اطمینانی که به دانش و تخصص خود داریم، می‌توانیم حفظ سلامت آنها را تضمین می‌کنیم. برای ارتباط با ما تنها کافیست که با شعب قالی شویی موردنظر خود، تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه قالیشویی آنلاین، فرم موجود را پر کنید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن، به محل سکونت شما مراجعه کنند.

برای اینکه بدانیم شستشوی فرش و قالی چگونه باید انجام شود، لازم است که مواد به کار رفته در فرش را بشناسیم. در بافتن فرش از انواع الیاف مانند ابریشم طبیعی و ابریشم مصنوعی و پنبه استفاده می شود. پشم از مواد اولیه فرش است که به صورت رشته هایی مثل مو و کرک روی بدن گوسفند و شتر می روید. الیاف پشم از ماده مخصوصی به نام کراتین تشکیل شده و ویژگی اسیدی و بازی را با هم دارد، پس مهم است که قالیشویی با چه مواد شوینده ای انجام بشود. حتی اگر قرار است خودتان شستشوی فرش در منزل انجام دهید، باید شوینده فرش را متناسب با نوع و جنس فرش انتخاب کنید. این روش به فرش‌ شویی مکانیزه هم معروف است و همانطور که از اسم آن پیداست، تمامی مراحل شستشوی فرش در این مرحله توسط ماشین انجام می‌شود و نیروی انسانی، فقط در قسمت جابه‌جایی فعالیت می‌کند.

شستشوی انواع فرش های دستباف، ماشینی و نفیس و ابریشم و گل ابریشم با ضمانت 100% و تحت نظر خبرگان فرش انجام میشود. اگر فرش‌ ها طبق اصول استاندارد قالیشویی شسته نشوند، باعث خرابی و از بین رفتن بافت آن‌ ها می‌ شود. برای جلوگیری از این قبیل مشکلات، ‌شما نیاز به یک شرکت مورد اعتماد و با تجربه دارید که علاوه بر تمیز شدن فرش، از مواد شوینده مرغوب استفاده کنند. انجام کلیه خدمات قالیشویی و خشکشویی مبلمان و موکت، انجام کلیه خدمات ترمیم فرش از قبیل رفوگری، شیرازه دوزی، رنگبرداری، ریشه زنی و ریشه بافی در سراسر مشهد. برای اینکه بخواهید یک کارخانه قالیشویی مطمئن را از میان هزاران دفتر واسطه تشخیص دهید کافیست که با اتحادیه قالیشویان تهران در ارتباط باشید و یا به سایت مراجعه کنید.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما