خرید جدید استقلال در استانبول قرارداد بست! روز جدید

«استقلال» مهاجم آرژانتینی به نام گوستاوو بلانکو را به خدمت گرفته است که مدتی است در ایران زندگی می کند اما غیبت او در تمرینات گروهی و عدم حضور او در دیداری دوستانه مقابل گل گهر سیرجان، سر و صدای زیادی را درباره این بازیکن به پا کرده است. .

برخی می گویند بلانکو با استقلال قرارداد ندارد و به همین دلیل به دلیل ترس از مصدومیت نمی خواهد در تمرینات گروهی شرکت کند اما یکی از مسئولان باشگاه استقلال این ادعاها را تکذیب و پرداخت را تایید کرد. از پول او 100 هزار دلار به بلانکو پرداخت و به خبرورزش گفت: قوانین فوتبال حرفه ای کجاست، آیا چنین مشکلی وجود دارد که باشگاه با بازیکنی قرارداد نبندد، اما 100 هزار دلار به او پرداخت کند؟ قوانین فوتبال حرفه ای به کنار. اگر بدون قرارداد رسمی این نوع پول را به بلانکو یا هر بازیکن دیگری پرداخت کنیم، باید پاسخگوی سازمان های مربوطه کشور باشیم. نکته اینجاست که بلانکو در آخرین ساعات نقل و انتقالات با استقلال قرارداد بست و این قرارداد در استانبول بسته شد. علاوه بر بلانکو و نماینده باشگاه استقلال، مدیر برنامه های این بازیکن که خاویر نام دارد و اهل آرژانتین است نیز در آنجا حضور داشت. همچنین برخی تاکید کردند که آنتونیو لوپز بازیکن سابق “اتلتیکو مادرید” که اکنون وارد عرصه مدیریت فوتبال شده و ایجنت روبرتو تورس محسوب می شود نیز در این جلسه حضور داشته باشد و این اتفاق افتاد. اتفاقا لوپز جواد نکونام را از زمان حضورش در لالیگا می شناسد و خود سرمربی استقلال نیز کاملا از این دیدار مطلع بود. بلانکو با استقلالی ها قرارداد رسمی امضا کرد اما ساعاتی بعد از این اتفاق ماجرای بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلالی ها به دلیل پرونده مهدی کایدی و محمد محبی رخ داد که به همین منظور با هم صحبت کردیم. این بازیکن و علاوه بر تضمین حضورش، 100 هزار دلار به عنوان پیش قرارداد به او دادیم تا اعتماد او را جلب کنیم و قراردادش را با ایبار لغو کنیم. حالا او بازیکن آزاد است و هر وقت بخواهیم به او کارت بازی می دهیم. البته مدیر برنامه های آرژانتینی این بازیکن هم قرار است به تهران سفر کند اما سفر خاویر به کشورمان ربطی به ماجرای بلانکو ندارد. او بازیکن ما محسوب می شود و 100 هزار دلار دریافت کرده است.

این مدیر در خصوص اینکه چرا عکس قرارداد بلانکو با باشگاه استقلال منتشر نشد، توضیح داد: همانطور که گفتم این اتفاق در تهران رخ نداده بلکه همه چیز در استانبول اتفاق افتاده است. آنجا نماینده داشتیم اما شرایطی برای عکس گرفتن از جمله پرچم و پیراهن وجود نداشت. البته مهم نیست چون حتما در تهران این کار را می کنیم، مهمتر از عکس این است که بلانکو بازیکن ما محسوب می شود.

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما