قیمت خرید «پرسپولیس» جدید در روزی جدید مشخص شد

رضا دروش و باشگاه «پرسپولیس» به دلیل مشکل محدودیت بودجه نتوانستند مهاجم خارجی بیش از 400 هزار دلاری بخرند و در این شرایط نبیل بهایی در آخرین لحظات نقل و انتقالات به تهران آمد.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین ساعات فرصت خود برای ویرایش فهرست آسیایی خود موفق شد نبیل باهویی مهاجم مراکشی-سوئدی را به خدمت بگیرد تا باری از دوش خط حمله پرسپولیس بردارد.

قرمزها این بازیکن را در میان بیش از 50 بازیکن مورد نظر کادرفنی پرسپولیس از تابستان به خدمت گرفتند و حتی فیلیپه کایسیدو، ستاره سابق لاتزیو و اینتر نیز در آستانه جذب بود، اما این قرارداد به نتیجه نرسید. یک وتو در روز مهلت نقل و انتقالات اعمال شد تا باشگاه بتواند ظرف چند ساعت قرارداد باهویی را تکمیل کند.

جالب تر می شود وقتی بدانید قیمت 3 گزینه اصلی یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله این تیم بیش از یک میلیون دلار بوده است در حالی که به گفته یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس، نبیل باهویی پیراهن قرمز رنگی را بر تن کرده است. عدد 380 هزار دلار!

این مهاجم سوئدی در شرایطی با آمار ناامیدکننده جذب پرسپولیس شد که باشگاه با یحیی گل محمدی برای خرید او به توافق نرسید! سرمربی تیم «پرسپولیس» که با شنیدن خبر خرید مهاجم خارجی بدون هماهنگی و نظر خودش شوکه شده بود، اجازه نداد مهاجم سوئدی در تمرین تیمش شرکت کند.

سپس گفته شد که نبیل باهویی سرما خورده و در هتل «المپیک» اقامت دارد. به این ترتیب گل محمدی جلوی حضور این مهاجم را گرفت تا از سرایت این ویروس به سایر بازیکنان جلوگیری کند. این زمانی بود که یحیی از خرید ناهماهنگ خود به شدت ناراحت و عصبانی بود.

با این حال، آخرین پیگیری های خبرنگار «خبروشی» نشان می دهد که با اصرار دوستان مشترک دروش و یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس برای حضور مهاجم سوئدی در تمرین قرمز چراغ سبز نشان داد. .

این بازیکن سوئدی پس از بهبودی از این ویروس جدید باید به ایفمارک رفته، معاینات پزشکی را پشت سر بگذارد و زیر نظر یحیی گل محمدی و کادر فنی در تمرینات پرسپولیس فعالیت کند.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما