چالش جدید نکونام به خاطر پرسپولیس از راه رسید! روز جدید

بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، پس از لغو دیدارهای هفته پنجم و ششم به دلیل حضور تیم های ایرانی از جمله پرسپولیس، سپاهون و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا، هم اکنون هفته هفتم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود. لیگ برتر. از روز پنجشنبه سیزدهم همین ماه شروع می شود

در این برنامه اعلام شد که استقلال باید روز شنبه 24 مهرماه در رفسنجان به مصاف مس برود. این بازی که از ساعت 17:45 شروع می شود، مطمئناً در هوای خوب بازی خوبی خواهد بود.

اما اگر به روزهای قبل از امروز و 12 روز باقی مانده تا شروع این بازی نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که “استقلال” در بدترین شرایط خود را برای حضور دوباره در لیگ برتر آماده می کند.

آخرین بار “استقلال” در 15 شهریور ماه گذشته (با استقلال خوزستان) در یک بازی رسمی به میدان رفت. تقریبا یک ماه پیش بود که استقلالی ها در یک مسابقه رسمی شرکت کردند و حالا باید 12 روز دیگر منتظر بمانند تا پس از 42 روز (با احتساب 31 روزه شهریور) دوباره خود را در شرایط یک مسابقه رسمی ببینند. این نوع برنامه ریزی بدون شک شرایط سختی را برای تیم فنی «استگل» رقم خواهد زد.

حفظ سلامتی 25 بازیکن که ارزش برخی از آنها میلیاردها دلار است، کار بسیار دشواری است. همه بازیکنان حرفه ای و ملی فوتبال که اکثر آنها برای حضور در رقابت های لیگ برتر نیاز به داشتن فرم مناسب با تغذیه و تمرین مناسب دارند.

اگر وضعیت مالی باشگاه و عدم پرداخت پول به بازیکنان را به این مشکل اضافه کنیم، می فهمیم که کار جواد نکونام و تیمی که امروز آن را تمرین می دهد، سخت تر می شود.

مشکل روانی عدم حضور استقلالی ها در لیگ قهرمانان آسیا کافی نبود، حالا باید اضافه کنیم که بازیکنان این تیم چند هفته ای از لیگ برتر دور بودند.

فاصله استقلالی ها با مسابقات قطعا وضعیت خوبی برای این افراد نمی گذارد. در حالی که این موضوع برای 12 تیم دیگر لیگ برتر صدق می کند، اما قطعا می تواند برای استقلالی ها که با تیم هایی مانند سپاهون و پرسپولیس در رقابت قهرمانی هستند، مشکل ایجاد کند. چرا که این دو تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در حال رقابت و تمرین هستند و بازیکنانشان انگیزه تمرینی بالایی دارند اما استقلالی ها روز به روز از شرایط رقابت دورتر می شوند.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما