پروژه معافیت مالیاتی تورگردانان

عنوان 20- یحیی تاگیزدا محبوب وی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری و هفته گردشگری در شیراز گفت: در این زمینه نهادهای زیرساختی و سازندگی و نهادهای مختلف فرهنگی باید همکاری کنند چرا که انرژی اجتماعی، اشتغال و آینده ای بهینه برای دنیا ایجاد می کند. کشور

وی افزود: مشکلات سرمایه گذاران در حوزه ترافیک در قالب کمیته های ملی و منطقه ای بررسی موانع در تفاهم نامه با شرکت های خدمات رسان مطرح و رفع می شود.

تقی زاده محبوبی تسهیگری از اقدامات تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای تبصره شانزدهم به فعالان گردشگری، ارائه توانمندی های گردشگری ایران در رویدادهای ویژه و ایجاد سامانه های مختلف گردشگری در 2 سال گذشته یاد کرد. فعالیت این بخش و توسعه گردشگری.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی عامیانه و گردشگری تصریح کرد: با توجه به تغییر بازارهای هدف گردشگری ایران و ایجاد بازارهای جدید که عمدتاً متشکل از گردشگران از چین و روسیه، نیاز به راهنمای تورهای روسی و چینی زبان احساس می شود که بخش گردشگری باید به نیروی انسانی موثر در این بخش مجهز شود.

نگیزدا اعلام کرد: در همین راستا فراخوان جذب افراد آشنا به زبان چینی شد و دوره های فشرده راهنمایی گردشگری نیز برای داوطلبان برگزار شد و هفته آینده اولین کارت گروهی صادر می شود.

وی افزود: در این مرحله حدود 120 نفر از دانشجویان زبان چینی از دانشگاه های شهید بهشتی، اصفهان و تربیت مدرس و تعدادی از افرادی که زبان چینی را به خوبی می دانند در چرخش های حرفه ای شرکت کردند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی عامیانه و گردشگری افزود: این اولین مرحله بود و چنین برنامه ای برای راهنمایان تور روسی زبان وجود دارد.

وی اذعان داشت: البته این تعداد راهنمای چینی کفاف نیاز کشور را ندارد و با توجه به اینکه امکان حضور گردشگران چینی و روسی در آینده بسیار زیاد است، باید گردشگری کشور در این زمینه تقویت شود.

وام گردشگران ایرانی دو برابر شد

نگیزدا گفت: حداقل پنج درصد از وام های منطقه ای «فورس عروس» باید صرف گردشگری شود که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی افزود: این وام ها فرصتی را برای تامین زیرساخت های گردشگری ایجاد می کند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی عامیانه و گردشگری با تاکید بر ظرفیت‌های گردشگری فارس تصریح کرد: توسعه گردشگری در برنامه‌ریزی این منطقه و آموزش گردشگری و ارتقای کیفیت امکانات گردشگری معرفی آن باید در اولویت قرار گیرد. جاذبه های گردشگری استفاده از فعالیت های الکترونیکی را مد نظر قرار دهند./ایرنا

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما