من باید سال آینده برگردم و به استقلال خدمت کنم


آفتاب نیوز :

سینو سعیدی فر پس از چندین فصل حضور در استقلال بالاخره راهی شمس آذری قزوین شد و پیراهن این تیم را در لیگ برتر بر تن کرد. او که همراه تیم ایران در بازی های آسیایی هانگژو حضور دارد، درباره جدایی از استقلال، حضور در شمس آذر، انصراف امید از المپیک پاریس و چند موضوع دیگر صحبت کرد.

سعیدی فر با اشاره به جدایی از استقلال گفت: فصل نقل و انتقالات است و همه پیشنهاد دارند و می خواهند نقل مکان کنند. برای من حضور در تیم ملی یکی از اهدافم بود. در مورد باشگاه هم سال گذشته یکی از اهدافم بازی در تیم استقلال بود و در تراکتورسازی بازی کردم و خدا را شکر از این تیم سربلند بیرون آمدم. باشگاه استقلال در این سال ها کمک زیادی به من کرده است. این تجربه من را افزایش داد و با دروازه بان های بزرگ تمرین کردم. بالاخره از جوانی به بزرگسالی رسیدم و این آرزو برایم محقق شد. تقریبا 3 فصل از زندگی ام را در استقلال گذراندم و فوتبالم از اینجا شروع شد.

وی ادامه داد: امسال به صورت قرضی از استقلال رفتم و امیدوارم در تیم شمس آذر عملکرد خوبی داشته باشم. من باید سال آینده برگردم و در خدمت استقلال باشم، امیدوارم خوب پیش برود و همینطور خدا به سربلندی کمک کند.

دروازه بان سابق “استقلال” درباره مسائل مدیریتی این باشگاه تاکید کرد: ترجیح می دهم در مورد مسائل مدیریتی و مشکلات پیش آمده صحبت نکنم. بالاخره یه روز معلوم میشه

سعیدی فر درباره وضعیت شمسی اوزار قزوین افزود: از بازی دوم در خدمت شمسی اوزار بودم، کارت باندا به من دادند و روی نیمکت نشستم. تصمیم آقای سعید (داگیچی) و کادر فنی هر چه باشد به آن احترام می گذاریم و هر زمان که لازم باشد به خوبی و از صمیم قلب به تیم کمک خواهم کرد. شمس هازارد امسال تیم خوبی را نشان داده که در بازی با مسی دیدید. نتایج این تیم پارسال عالی بود، امسال در لیگ برتر حرف های زیادی دارند و قطعا موفق می شویم.

دروازه بان تیم امید ایران درباره انصراف از المپیک پاریس گفت: همه بازیکنان و کادرفنی امید تمام تلاش خود را کردند. به دلایل زیادی بازی خوبی بود که نمیدونم اسمش رو چی بذارم! ساده، کودکانه یا بی تجربه نتوانستیم به مرحله بعد برویم. این تیم فرصت صعود به مرحله مقدماتی انتخابی المپیک را داشت، همه زحمت کشیدند اما به دلیل کارت زرد یا گل کمتر از بازی خارج شدیم. انشاالله در بازی های آسیایی که الان هستیم موفق باشیم و مردم را خوشحال کنیم و پرچم کشورمان را بالا ببریم.

سعیدی فر در پایان افزود: از همه کسانی که در مدت حضورم در استقلال به من کمک کردند تشکر می کنم و امیدوارم فصل خوبی را در شمسی آذر داشته باشم. در تیم امید باید به نتیجه مطلوب برسیم و راهی مسابقات قهرمانی آسیا شویم.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما