ظاهر یوتیوب در حال تغییر است! عکس

عنوان 20 – یوتیوب اخیراً با این تغییر طراحی نسخه وب خود را بسیار اندک تغییر داده است گوشه ویدیو مانند دور و بر اگرچه این تغییر با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشد، اما اکنون نسخه اندروید یوتیوب نیز این تغییر را دنبال کرده است. علاوه بر این، YouTube Music نیز به دسته بندی های جدیدی مجهز شده است که شامل احساسات مختلف می شود.

همانطور که در تصاویر زیر از گزارش AndroidPolice مشاهده می شود، اکنون فضای سفیدی در دو طرف تصویر جلد ویدیو وجود دارد. تغییرات جدید یوتیوب در حال حاضر فقط برای کاربران منتخب قابل مشاهده است، اما با توجه به اینکه نسخه وب این برنامه اخیراً این تغییر را دریافت کرده است، می‌توان انتظار داشت که برنامه YouTube Android نیز در هفته‌های آینده آن را دریافت کند.

موسیقی یوتیوب را تغییر دهید

در سال 2020، YouTube Music نوار فعالیت جدیدی را معرفی کرد که شامل فیلترهای خلق و خو است. در واقع در این دسته بندی های حسی به کاربران آهنگ هایی ارائه می شود که مربوط به حالت فعلی آن ها مانند غم یا شادی است. اکنون پنج دسته جدید به این خط اضافه شده است.

فیلترهای موسیقی جدید یوتیوب شامل گریه (گریان)، مهمانی – جشن (مهمانی – جشن)، رومانتیک (داستان عاشقانه)، احساس خوبی داشته باشید (احساس خوبی داشتن(و خواب)خوابیدن) تبدیل می شود

مانند فیلترهای فعلی که شامل مواردی مانند تمرکز، آرامش و ورزش هستند، انتخاب این حالت ها آهنگ های مناسب را برای شما پخش می کند.

این پنج ویژگی جدید برای برنامه های موبایل و وب YouTube Music گزارش شده است، اما هنوز برای همه کاربران در دسترس نیست.

یوتیوب اخیراً توجه زیادی به سرویس پخش موسیقی خود کرده است. اخیرا گوگل در حال آزمایش قابلیتی شبیه به اپلیکیشن Shazam خود بوده است که به شما امکان می دهد آهنگ های مورد نظر خود را با زمزمه کردن آن ها در یوتیوب پیدا کنید. علاوه بر این، می توانید یک آهنگ را با میکروفون تلفن خود ضبط کنید و آن را به YouTube برسانید تا بتواند آهنگ را برای شما پیدا کند.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما