بهترین دکتر کاشت مو در تهران

در حالت کلی کلینیک کاشت مو باید از محیطی بهداشتی و آرام برخوردار باشد که زیباجو با اطمینان و آرامش به‌دور از هرگونه استرس برای کاشت مو حاضر شود. کادر درمان و پزشکان مجموعه نیز باید تجربه بالایی در حوزه کاشت مو داشته باشند.

کاشت مو تهران

شما میتوانید برای کسب مشاوره یا تعیین وقت با کارشناسان کلینیک کاشت مو آنیل تماس بگیرید.

ما در مرکز تخصصی کاشت مو لیما یکی از مراکز کاشت مو هستیم که بنا بر کارشناسان ماهر و استفاده از دستگاه های جدید و تکنیک های نوین کاشت مو ادعای بهترین کاشت مو در ایران را داریم. برای کسانی که ریزش موی قابل توجهی دارند، کاشت مو تنها راه اثبات شده برای بازگرداندن موهای از دست رفته و رشد واقعی مو به بخش‌هایی است که دچار طاسی شده‌اند. به طور کلی دو نوع روش کاشت مو وجود دارد؛کاشت مو با جراحی و کاشت مو بدون جراحی.

به همین دلیل داشتن موهای پرپشت برای همه مهم است و باید همیشه حواستان به آن باشد و به خوبی از آنها مراقبت کنید. از دست دادن موهای سر یک اتفاق ناگواری است که فرد دچار شده به آن را با استرس و نگرانی همراه می کند به همین دلیل افراد زیادی به فکر کاشت موی خود توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران هستند .

بهترین کلینیک کاشت مو در ایران [ردپای هنرمندان همینجاست]

از آنجا که باز کردن کلینیک کاشت مو کار خیلی سختی نیست؛ افراد زیادی به این کار سوق داده شده می شوند. در چنین حالتی، جای تعجب ندارد که قیمت ها بسیار ارزان تر از معمول به نظر رسند! متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل دیدن قیمت های مناسب، این نوع کلینیک های بدون مجوز را ترجیح می دهند.

بنابراین پیش از انجام کاشت باید نتیجه تمامی آزمایشاتی که پزشک می‌خواهد در اختیار او قرار داده شود.همچنین این آزمایشات بیماری های مو را نیز شناسایی و نشان میدهد. منطقه پشت سر و بغل های سر که از آنها مو برداشته می شود را اصطلاحا بانک مو می نامیم .

روش های کاشت مو

معمولا تا دو هفته بعد از کاشت انجام هرگونه فعالیت ورزشی سبک ممنوع است. از هفته سوم تا پایان هفته چهارم می‌توانید فعالیت‌های سبکی مانند پیاده‌روی یا ورزش‌هایی مانند یوگا را از سر بگیرید. بعد از گذشت یک ماه (یا بسته به نظر پزشک 6 هفته) از کاشت می‌توانید به سراغ فعالیت‌های سنگین‌تر که باعث تعریق هم می‌شوند بروید.

کلیه کاشت موها در کلینیک مو ایران تحت نظارت مسقیم و سختگیرانه دکتر رضائی انجام می شود و قسمتهای مهم عمل نیز مستقیما توسط خود دکتر رضائی انجام می شود .

همین دلیل هرساله افراد زیادی را از کشور‌های مختلف دنیا به ترکیه می‌کشاند.

با سلام بله سخته ولی شما هزینه می‌کنید، دوران نقاهت رو باید بگذرونید پس بهتره در نهایت بهترین نتیجه رو بگیرید. همانطور که گفته شد، در صدف ما به فکر شما هستیم و وضعیت اقتصادی امروز را در نظر گرفته‌ایم.

اما می توان با رعایت یک سری نکات و دقت کافی انتخاب درستی انجام داد .در ادامه مقاله به بررسی چند تا از ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو در تهران می پردازیم. در صورتی که می خواهید بهترین دکتر کاشت در ایران را برای رفع طاسی سر خود انتخاب کنید ، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

در کاشت مو به روش FUT که تحت بیهوشی موضعی صورت می‌پذیرد، نوار باریکی که دارای حداکثر 2 سانتی متر عرض و 25 سانتی‌متر طول می‌باشد، از پس سر فرد بیمار استخراج می‌شود . علت پوسته‌پوسته شدن سر بعد از کاشت مو جراح برای جایگذاری فولیکول‌های جدید در ناحیه پیوند، برش‌های کوچکی ایجاد می‌کند، همین برش‌های کوچک دلیل اصلی بروز پوسته‌ها بعد از عمل هستند. اگر نواحی سر که کاشت مو روی آن انجام می شود دارای تار موهای کم و نازک است، بهتر است آنها را پیش از عمل بتراشید، زیرا در این صورت جراح دید بهتری برای قرار دادن دقیق گرافت های مو خواهد داشت. از دیگر دلایل ریزش مو می توان به عدم مراقبت و نگهداری درست از موها، استفاده از شامپوی نامناسب، خواب ناکافی، استرس زیاد، شیمی درمانی، و عفونت و بیماری های قارچی مربوط به سر اشاره کرد.

هرگونه پرسش یا نگرانی درباره کاشت باید پیش از جراحی با پزشک در میان گذاشته شود. دکتر سعیدرضا یوسف مدرک پزشکی عمومی و تخصص دوره پوست و موی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز اخذ کردند. دکتر سعیدرضا یوسف پیشرو در حوزه جوان‌سازی ماندگار مدرن طبیعی در ایران به کمک لیزر هستند و در حال حاضر از متخصصان مجرب زمینه کاشت مو در تهران می‌باشند.

حتما به خاطر داشته باشید قبل از هر تصمیمی برای کاشت مو با پزشک، جلسه مشاوره داشته باشید.

کلینیک پوست و مو آوینا با بهره‌گیری از پزشکان و کادر متخصص سعی بر ارائه؛ بالاترین کیفیت خدمات با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد مصرفی مورد تایید FDA و سازمان غذا و داروی ایران در محیطی فعال زیبا و بهداشتی را دارا می‌باشد. ما بر اساس ویژگی های چهره، میزان طاسی، و تراکم مدنظرتان؛ بهترین روش کاشت مو را به شما پیشنهاد میکنیم.

تصمیم گیری در این خصوص یک امر تخصصی است و می بایست در این رابطه با پزشکان متخصص زیبایی مشورت کنید.

یعنی مقداری مو به صورت دانه دانه برداشته می شود و مقداری مو هم به صورت جراحی بریدن پوست . لیپوست (تمام بدن یا برخی نواحی)، انواع جراحی های ابدومینوپلاستی (لیفت شکم)، تزریق چربی به باسن ( لیفت باسن برزیلی)، انواع جراحی های زیبایی سینه (پروتز دائمی سینه، ماستوپکسی، ماموپلاستی)، عملی ژنیکوماستی سینه برای آقایان.

در این کلینیک به صورت تخصصی فقط کاشت موی طبیعی انجام می شود و دکتر رضائی علاوه بر داشتن تخصص جراحی در زمینه پیوند مو دارای گواهینامه  آکادمی پزشکان زیبایی آمریکا در زمینه پیوند مو می باشد .

کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی اورانوس با مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. این پروسه به دلیل تحولات جدید در پزشکی توسط افراد زیادی انتخاب می شود. در گذشته این روش زیاد مورد استقبال نبود؛ اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با ظاهر جدید و متفاوتی که این پروسه ایجاد می کند، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بیمار معمولا می‌تواند موهای خود را پس از گذشت 6 ماه، به دلخواه حالت دهد و از نتیجه رشد موهای خود لذت ببرند. 3 تا 4 ماه پس از انجام روش کاشت مو، موهای تازه کاشته شده شروع به رشد می‌کنند. در ابتدا click for more موهای نازک ظاهر شده و با گذشت زمان ضخیم‌تر و پر پشت‌تر می‌شوند. موهای کاشته شده به مدت دو هفته رشد می نماید و بعد از دو هفته ریزش می کند و بعد از یک ماه تقریبا مانند قبل از کاشت می شوید !

یکی از مراکزی که این خدمات کاشت مو را در تهران ارائه می‌کند، کلینیک صدف است.

به نحوی که اکثر مراجعین از عملکرد این بهترین کلینیک کاشت مو در تهران رضایت کامل دارند. پس فرصت را از دست ندهید و برای تجربه کاشت مو با بهترین روش های روز دنیا به این مرکز کاشت مو را تهران مراجعه نمایید.

کاشت مو تهران

اما با توجه به کیفیت بالای خدمات و استفاده از تجهیزات پیشرفته، هزینه‌های این خدمات در کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد، مناسب و قابل قبول است.

در نتیجه موارد بالا بهتر است برای تعیین هزینه کاشت مو برای شما با کلینیک زیبایی آنیل تماس گرفته و ضمن مشخص شدن هزینه کاشت مو برای شخص شما، بهترین روش کاشت مو و مناسب‌ترین روش را نیز توسط پزشک متخصص این حوزه مشخص کنید.

این مجموعه با جدیدترین دستگاه ها روز دنیا در زمینه زیبایی و جوانسازی بهترین نتیجه را برای مراجعه کنندگان عزیز به ارمغان می آورد تا ظاهری طبیعی و نرمال فراهم شود و به خوبی عیب های چهره برطرف گردد. همکاران زبده و مجرب کلینیک پوست مو زیبایی صدف، در زمینه‌های جراحی پلاستیک، پوست، مو، زیبایی، لیزر و تغذیه و رژیم درمانی با بهره‌گیری از بروز‌ترین تجهیزات و امکانات، سعی در ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت مراجعه‌کنندگان دارند. به همین دلیل کلینیک صدف یکی از محبوب‌ترین‌های کلینیک تخصصی پوست تهران است. با استفاده از تکنولوژی هوشمند کاشت مو در تهران، قبل از انجام پیوند مو ، ابتدا از سر و صورت شما اسکن سه بعدی گرفته می شود.

این جلسات مشاوره، به بیماران کمک می‌کند تا با اطمینان بهتری به خدمات کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد مراجعه کنند.

برای مثال بسیاری از مراکز درمانی تصاویری از بیماران خود منتشر می‌کنند که نتایج قبل و بعد از درمان و جراحی را نشان می‌دهد.

چرا که در این منطقه از تهران کلینیک تخصصی مراقبت های زیبایی CIP با بیش از دو دهه تجربه و سابقه درخشان میزبان شما خواهد بود و برترین خدمات را در اختیار شما قرار می کنید.

در کنار داشتن تجربه و مهارت ، بهترین دکتر کاشت مو در تهران کسی است که بتواند دانش خود را به روز نگه دارد و هر ساله برای یادگیری متدهای جدید و روی کار آمده پیوند مو تلاش کند و در کنگره های بین المللی تخصص خود فعالیت مداوم داشته باشد. چنین دکتری با بکارگیری تکنیک های جدید درصد خطا پیوند مو را کاهش می دهد و احتمال بروز عوارض ناگوار را کمتر می کند.

این موارد از عارضه‌های کاشت مو می‌باشد که اگر به کلینیک معتبر مراجعه نکنید ممکن است با عوارض جبران‌ناپذیر مواجه شوید.

زیبایی، نتایج مطلوب‌تر و ضریب خطای پایین‌تر، از دیگر مزایای روش FUT در مقایسه با روش FIT می‌باشد. در این مطلب با انواع شوره سر، علت بروز آن و راه‌های درمان شوره سر آشنا شوید. در چند شب اول هنگام استراحت دو بالش نرم را به‌نحوی زیر سرتان قرار دهید که به حالت نیمه خوابیده باشید.

  • نحوه خواب بعد از کاشت مو یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید به آن توجه کرد.
  • اگر به دنبال بهترین کلینیک تخصصی کاشت موی طبیعی هستید، با متخصصین ما در کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید.
  • در اصل نحوه کاشت موی سر در SHI مشابه روش FUE می‌باشد اما از این نظر متمایز است که یک گروه شامل 5 تا 6 جراح همزمان با هم جراحی را انجام می‌دهند.
  • در کاشت نواری، برای استخراج فولیکول‌ها یا گرافت‌ها، برشی در پوست ناحیه‌ی پشت سر ایجاد می‌شود.

در کنار پزشکان، مهارت و عملکرد دیگر افرادی که در کلینیک مشغول به کار هستند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از پزشکان برای افزایش سرعت کار خود و رسیدگی بیشتر به زیباجویان، برخی از کارهای ساده را به تیم پزشکی کلینیک می‌سپارند. در این زمان هرچه آنها اهمیت کار را بیشتر بدانند و مهارت بالایی در این زمینه داشته باشند‌، کارها سریع‌تر و دقیق‌تر انجام می‌گیرد.

کاشت مو تهران

ماساژ نواحی اهداکننده می‌تواند باعث به جریان انداختن خون در عروق و تا حدودی جلوگیری از ریزش مو شود. آزمایشات لازم قبل از کاشت موپس از انتخاب نحوه کاشت مو، پزشک از فرد درخواست می‌کند که آزمایش‌های عمومی مانند کم خونی، فشار خون بالا، دیابت، کمبود اکسیژن یا آهن و مشکلات انعقادی خون را که بر کیفیت فرآیند کاشت مو موثر هستند انجام دهد.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما
با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی، محتوای این سایت تولید می‌شود و مسئولیتی در قبال دقت یا اعتبار آن به عهده نمی‌گیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.