استگل شروع به کار کرد علی خطیر سیم آخر را زد برای یک روز جدید

علی خطیر و همکارانش از اولین روزهای کار خود در استهلال با شرکت های مختلف برای انعقاد قرارداد با اسپانسر جدید مذاکره می کردند اما این مذاکرات برای یک قرارداد طولانی و یک ساله به نتیجه همکاری با یک اسپانسر نرسید. شرکت کمتر شناخته شده بر اساس بازی.

طبق قرارداد استقلال و اسپانسر، همکاری آنها پس از هر بازی ادامه داشت و طبق توافقات انجام شده، پس از هر مسابقه، با تبلیغ نام این شرکت روی پیراهن استقلال، پولی در اختیار باشگاه قرار می گرفت.

اسپانسر موقت استقلال چکی برای تبلیغات پیراهن چهار هفته ابتدایی لیگ برتر به مدیران باشگاه داده است که قرار بود حدود 2 هفته پیش نقد شود. اما این اتفاق نیفتاد و حالا «استقلال» با اسپانسر با چالش قانونی مواجه شده است.

واحد حقوقی باشگاه استقلال با برگشت چک اسپانسر از شرکت مذکور شکایت کرد و پرونده در دادگاه ادامه دارد. با توجه به شرایط موجود، واریز وجوه به حساب «استقلال» نیز با تاخیر مواجه شد، از سوی دیگر به دلیل مشکلات پیش آمده، همکاری دو طرف در آینده و ادامه لیگ برتر. و همچنین در هاله عدم قطعیت.

باید دید مذاکرات دو طرف در روزهای آینده چگونه ادامه خواهد داشت. استقلالی ها بدهی زیادی به اسپانسر خود دارند و مشخص نیست این مبلغ چه زمانی پرداخت می شود. از سوی دیگر اگر همکاری دو طرف ادامه پیدا نکند، سران باشگاه ها باید در روزهای آینده برای جذب اسپانسرهای جدید تلاش کنند.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما